pátek 10. června 2016

Random I.

Bohužel teď moc nemám čas na pečení nebo vaření, jelikož mám celý týden nabitý :(. Dokonce i víkendy, které trávím pracovně. Kvůli tomu na blog skoro nic nepřidávám. Na instagramu jsem však aktivní. Přidávám tam různé nové i starší fotky. Najdete mě tam jako @anett_woznicka . Napadlo mě, že bych sem mohla přidávat nějaké random články, které by byly plné fotek. Na fotky je čas přeci vždycky. :)

O víkendy brigádně prodávám ovoce (jablka, hrušky a někdy i něco jiného, jako třeba ředkvičky apod) na Kolbenově tržišti v Praze. Teď nově na bleších trzích u Elektry, tak kdyby jste měl někdo v Praze cestu, tak vás ráda uvidím. :)







Najdou se i hodně vzláštní kousky :D 


Někdy prodávám i obří české ředkvičky :)


Teď o víkendy docela dost podporuju McDonalds. Vím, že to není zrovna ten nejlepší, nejzdravější a nejvhodnější jídelní řetězec, ale když musím každý víkend vstávat už ve 3 hodiny ráno, tak večer předem nemám moc náladu na vaření nějakého obědu, maximálně, tak na svačinu. 


McDonald's jsem se snažila kontaktovat ohledně větší nabídky salátů.
 No uvidíme, jestli se tak někdy stane. Teď tuším, že nabízí jen Caesar, zahradní a ovocný. :)


Chicken burger, hranolky a višňová taštička


Chicken McNuggets se sladkokyselou omáčkou a hranolky


 Jestli na něčem ulítávám, tak na jejich zmrzce - McSundae



Mám zkušenost s čerstvým mladým kokosem a můžu říct, že tento kokosový drink chutná dost podobně. :)


Dokud není léto a spolu s ním čerstvé broskve,
 tak si dopřávám broskvový kompot a tento je moje srdcovka. <3


Müller má novou limitovanou příchuť Müllermilchu a to Banán s čokoládou :)


Každé ráno si dávám k snídani jogurt
+ samozřejmě i něco jiného jako třeba ovoce, mixit s mlékem



Bombus raw energy tyčinky mě mile překvapili :)
Názory na ně jsou značně rozporuplné, někomu chutnají,
jiný říká, že nejsou dobré.
Nově některé příchutě nabízí i Dm drogérie.


Po dlouhé době jsem zamířila spolu s kamarádkou - @bilabarbora do Fru fru baru.
Daly jsme si šťávu z mrkve, jablka a pomeranče.
Zajímavá, chutná a vydatná kombinace. :)




Bubble mania
Spring bubble bomb
Jedná se o kombinaci bezkofeinové kávy, kondenzovaného mléka a topingu.


Třešňový bubble s aloe vera želé, jahodovými a banánovými kuličkami

Žádné komentáře:

Okomentovat