úterý 28. června 2016

Apetit Piknik

Dne 25.6.2016 jsem poprvé navštívila Apetit Piknik v Grébovce (Havlíčkovy sady) v Praze. A bylo to jedním slovem parádní! Krásné prostředí, milá společnost - @petr.z77 @fincomrd @tynka.dvorakova, skvělé jídlo a pití. :)
Byli jsme tam od začátku od 10hodin až do cca 15hodin. Bylo strašné vedro, ale přežili jsme. :D
Celá akce trvala od 10hodin do 22hodin. Jednalo se již o 6.ročník. Neplatilo se žádné vstupné. Hlavními partnery akce byli Ugo a Krušovice. Prodejců bylo opravdu požehnaně, tuším, že přes 100, takže si každý přišel na své, jelikož nabídka byla opravdu pestrá. Každý návštěvník mohl i hlasovat pro stánek, kde mu nejvíce chutnalo.

Už teď se těším na další ročník této akce. :)
PS: Konečně jsem se seznámila s  Klárkou.




 Jako první jsme se osvěžili u True tea (číslo stánku 79) jejich ledovou tříští. :)
Já si dala příchuť Aqua de Jamaica. A kluci tuším, že Tuareg. 
Během dne si kluci i dále něco kupovali u tohoto stánku, takže jim čaje chutnali. :D



Prohlíželi jsme si různé stánky a zrovna jedna paní nabízela ochutnávky a úplně mě zlákala, 
tak jsem si musela něco koupit. :D 
Jednalo se o Muffiny Brno (stánek číslo 65).



Zrovna, když jsem fotila tuhle fotku, tak jsme už podruhý zahlídli Shopaholic Nicol
Zrovna stála frontu u nějakého stánku spolu s Kačí z My Cooking Diary.
Říkala jsem si, že chvíli počkám, že je nechci rušit a pak že se s nimi půjdu vyfotit, 
ale holky mezitím zmizely. :D



Další zastávkou byl Mixit, kam jsem šla s jasným cílem - ochutnat jejich zmrzlinu,
jelikož mixitky a müsli jsem už jedla několikrát.
Dala jsem si 2 kopečky - vanilkovou a mascarpone s jahodami.





Objevili jsme zajímavý stánek a to Šnečí delikatesy BARKONA SNAILS (číslo stánku 112),
jak název vypovídá, tak se zde dali koupit šněčí speciality. :D
Týnka, Petr i Martin se rozhodli, že každý ochutná jednoho šněka. (Nabídka 3 kusů šneků po burgundsku vyšla na 60,-, takže jeden šnek s bagetkou stál 20,-, což není moc. :)
Já jsem říkala, že radši ochutnávat nebudu,
ať mi není špatně, ale později jsem toho docela i litovala. :D
Aneb zkusit se má všechno. Snad se mi poštěstí na jiné akci.






 Dobrou chuť! :D


Já s Týnkou jsme si šly koupit vietnamskou bagetu Banh mi do stánku Banh-mi-ba (číslo 58).
Kluci mezitím stáli frontu na burgery od Beef & Burger (stánek č. 85),
což je projekt dvou blogerek a to Jany z Popečeníčka a Terezy z Food Lover.
Minulý rok vyhráli Kulináře roku 2015 a prodali 400 burgerů, letos 700.





 Zrovna když jsme seděli na dece a baštili, tak jsme znova uviděli Nicol a Kačku.
Ale teď už jsem si pro fotky doběhla. :D
Holky byly hrozně milý. :)



Vedro bylo strašné, tak jsem si dala další zmrzlinu a to od UGA, kteří měli na Apetitu více stánků.
Nabízeli 2 druhy zmrzliny:
            MIX - jahoda, malina, borůvka, jablko
 MIX - banán, pomeranč, jablko
Já si dala první mix a byl výborný.
Zmrzlinu od UGA jsem nikdy neměla, ale mile mě překvapila.


Mám ráda Ugovu šťávu z lahviček, tak jsem musela konečně ochutnat i čerstvou.
Dala jsem si číslo 4 - borůvky, maliny, jahody, ananas, jablko.





Týnka si všimla, že lidi nosí na talířcích mini burgery, tak se hned šla někoho zeptat,
odkud je má, bohužel název stánku nezjístila,
tak jsme se vydali hledat a našli jsme.
Jednalo se o stánek George Prime Steak (číslo stánku 53).
Jeden malý burger vyšel na 80,-.
Já burger ani nechtěla, ale tenhle byl tak cute, že jsem ho prostě musela mít. :D











Jediné společné fotky. 


Byli jste taky na Apetit pikniku?
Jaký stánek vás nejvíce oslovil? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat