pátek 22. dubna 2016

Prague Candy Festival

Dnes přidávám svůj první report, který je z akce Prague Candy Festival. :)
Festival se konal 17.4.2016 v luxusním hotelu Pyramida v Praze od 12 do 19 hodin.
Jela jsem tam s taťkou po práci na odreágování a také proto, že miluji sladké. Další důvodem byla výhra 2 lístků od Zomato.
Všude bylo tolika dobrot, že jsem nevěděla, kam skočit dřív. Taťka sladké moc nemusí, takže jsem vše musela sníst sama.


Jde se na tooo!
 


První stánek, který na mě udělal dojem - Dortíkovo




Mini Pavlovu a mrkvový dortík jsem si vzala s sebou domů :)


Dortíky přežily cestu autem.
Pavlovu jsem dala mamce a já snědla mrkváček a byl bezkonkurenční! :)





 

Dále jsem se stavila u Tartaletky. Její stánek byl opravdu krásný, tak jsem fotila a fotila. :D    
Dlouho jsem přemýšlela, co si dám a nakonec jsem si vybrala hruškový koláč s pomerančovou marmeládou a kokosovou drobenkou, navíc jsem dostala domácí šlehačku. :) 
Tartaletku jsem ,,znala'' z Instagramu a byla tak milá, že se se mnou i vyfotila. :)








Přišla na mě žízeň a nemohla jsem si vybrat lépe než Ovocňák.
Vybrala jsem si příchuť jablko - jahoda, tuším. :) 


Na festival jsem šla s jasným cílem a to najít Růžový domeček :D













Vedle Růžového domečku měl stánek Le Zentaine.
Měli, jak sladký, tak i slaný sortiment a ještě k tomu bylo vše zdravé. Koupila jsem si akorát linecká kolečka na doporučení obsluhy a byly výborný. :)




Louskáčku jsem neodolala borůvkovému cheesecaku a nelitovala jsem. :) Byl vláčný a plný ovoce, jedinou chybku vidím v trochu tvrdším sušenkovém základu.





Kolem některých stánku jsem jen procházela a nic si nekoupila.

Jedním z nich byl Bears and Friends. Nabízí želé bonbóny s vysokým podílem ovocných šťáv a i s kousky ovoce.



Minimal Delicato s.r.o nabízí kvalitní ovocné nápoje, smoothie a farmářské sirupy.


Na festivalu byl i bohatý doprovodný program. S taťkou jsme viděli ochutnávky ovocných šťáv od Ovocňák a zdobení cupcakes Hankou Maryškovou z Cakeland Cupcakes





Byl jste někdo na tomto festivalu? :) 
Pokud ne, tak vám doporučuji, abyste se dostavili na další ročník. 

1 komentář:

  1. No tyjo... myslím, že bych snědla asi všechno, ten dort s haribo bonbonama je taky fantastickej :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat